Експромт з присмаком легкої іронії.
Юмор и пародии / Читателей: 24Инфо
)))
До вашої уваги картина “Буття“.
Мінімалистичний фон стриманно, але впевнено вражає, передаючи саму суть особистих переживань майстра, який делікатно звільнив картину від обмежуючого подання і створив основу для еволюції мислення, спонукаючи глядача до глибокого розумового процесу.
Дивлячись на картину протягом тривалого часу, глядач починає спостерігати, як у свідомості поволі виникають особи, ролі та дії з особистого життя, які спонукають його замислитись про тотожність буття й мислення. Таким чином, у кожного вимальовується своя версія того, що відбувається на полотні. І цей сюжет неодмінно і гармонійно поєднується з тим, що відтворенно на полотні.
Непомітний рух завуальованої конфігурації неквапно завмирає від довгого погладу під впливом потоку нестримних емоцій, суть яких полягає у пошуку універсального синтезу живопису, як паралелі філософії та науки, саме через “оголення” світу, делікатно підводячи гладача до усвідомлення людської свободи та її прояву у живописі. Також, майстер намагається передати, таким чином, насамперед, особисті враженння, які неодмінно пов’язані з наданою усім можливістю мати право рівності з самим майстром. Таким чином, майстр свідомо надає право на незалежну думку щодо вражень, самому глядачу.
Пензель митця, дуже вміло підібраний і організований. Тоном, світлом і атмосферою картина злегка гіпнотизує, але дуже тендітно і непомітно торкається найбільш глибоких, універсальних і вічних людських емоцій, викликаючи відчуття естетичної насолоди та живу ілюзію реальної просторовості особистих переживань. Ними можна насолоджуватись, як в цю мить, так і в подальших спогадах.
Думка майстра, що відображена у сюжеті, дозволяє спростити уявну картину повсякденного явища, тому й показана на полотні у “чистому вигляді“.
Навмисно передана митцем відсутність смислових частин у картині виглядає, насамперед, дуже органічно у такому надзвичайному поєднанні.
Ця здатність до вираження та перетворення дійсності у фантазію, гармонійно й ненав’язливо, передає конкретний задум ума митця, який має певні знання та розуміння саме тих речей, на які він звертає свій талановитий погляд, пропонуючи замислитись над цими речами особисто й глядачу.
Звісно, саме це й заряджає гладача певним афектом, насамперед - позитивним, в противагу “Чорному квадрату“.
“Буття“, іноді “Суще“ — одне з найважливіших, найабстрактніших світоглядних понять, до яких дійшло людство в процесі свого розвитку. Таким чином, проблема буття — це одночасно є проблемою роздумів і пошуку істини.
Дякую! Будьте мені здорові та щасливі! )))
Комментарии (8)
Наверное о чём-то хорошем написано, но видать не для таких, как я...
Від сюжету картини сильно відволікає, надмірно химерна для такої чистої мальовничої роботи, багетова рамка
Акулина Апрель,
З рамкою цей витвір одразу стане набагато дорожчий. ))))))))
Ната Чайковская,
І справді! Як же я не зміркувала?
Диоген Фемиди,
Написано с иронией о том, что часто восприятие от картины зависит от того, что о нем расскажут.
Это я так баловалась.
У меня еще есть. )))
Спасибо большое!
Акулина Апрель,
Белый квадрат Наты Чайковской! Ната, Вам удалось найти эталонный белый цветИ рамочка подходящая!
Жанна Безценная,
Муки творчества. Я очень старалась.))) Рамочку, правда, искала очень долго. )))
Спасибо большое.